خدمات اصلی / سرويس پيمان مديريت فروشگاه

 

plan

از مهمترين ويژگي هاي بخش خرده فروشي مواد غذايي ايمن بودن آن در برابر نوســانات اقتصادي است زيرا اين موضوع از مهمترين نيازهاي زندگي است و سطح تقاضا و قيمت هاي آن نوســان كمي دارد . سرويس پيمان مديريت فروشگاه گزينه اي ايده آل براي مالكان املاك تجــاري مي باشد كه مايلند در اين بخش جذاب به سرمايه گزاري بپردازند ، اما فاقد مهارت ، تجربه و يا وقت كافي براي اداره روزمره فروشگاه هستند . دراين سرويس پس از عقد قرارداد حقوقي شركت پخش كلان كليه امور اداره فروشگاه شامل اجرا و نصب تجهيزات و ملزومات ، تامين كالا ، تامين پرسنل و كليه امـور اداره فروشگاه را برعهده مي گيرد . پس از شروع به كار ، آمار فروش فروشگاه به صورت دوره اي در اختيار طرف قرارداد قرار مي گيرد و مطابق قرارداد درصدي از فروش به مالك پرداخت مي گردد . بدين ترتيب شما بدون نياز به داشتن تخصص يا صرف وقت و ريسك سرمايه اضافي ، از درآمد مالكيت يك فروشگاه مواد غذايي برخوردار ميشويد .
از مزاياي سرويس پيمان مديريت فروشگاه ميتوان به موارد ذيل اشاره كرد :

  • اطمينان خاطر از امنيت مالكيت با عقد قرارداد مدون با شركت ثبت شده
  • ريسك پايين سرمايه گزاري
  • برخورداري از درآمدي مستمر و مطمئن

    درصورت تمايل به كسب اطلاعات بيشتر دراين زمينه با شماره تلفن هاي ما تماس حاصـل فرماييد تا مسئولين منطقه ما در اسرع وقت به صورت حضوري شما را از مزاياي اين خدمت شركت پخش كـلان آگاه سازند .

  • سوالات شما

    • چه نوع املاكي قابل تبديل به سوپر ماركت هستند؟
    • متراژ و ابعاد فروشگاه ، موقعيت فروشگاه در محله و حسن سابقه از موارد اصلي مي باشند كه ما دردعوت يك فروشگاه به عضويت درسرويس پيمان مديريت مدنظر قرار مي دهيم . معمولافروشگاههاي داراي بيش از 100 متر فضاي فروش مفيد كه درنقاط مرغوب هرمحله قرارگرفته اند وازامكانات لازم صنفي ازنظربهداشت ، كيفيت بنا ، موقعيت و مجوزهاي لازم برخوردارند دراولويت قرارمي گيرند.

    • مراحل عقد قرارداد چيست ؟
    • پس از بررسي كليه شرايط ملك توسط كارشناسان ما وانجام جمع بندي درمورد مناسب بودن تبديل به سوپرماركت ، از شما جهت عقد قرارداد دعوت ميشود . دراين مرحله ممكن است مداركي مانند وكالتنامه نماينده مالكين ، جوازصنفي ، و برخي مدارك لازم جهت اطمينان ازامكان كارقانوني فروشگاه اخذ شود . پس از عقد قرارداد مراحل تجهيز فروشگاه و آماده سازي آن براي افتتاح توسط شركت آغاز مي شوند . هزينه اين كار بسته به نوع قرارداد ممكن است به عهده شما و يا شركت قرارگيرد . اين مرحله ممــكن است بسته به شرايط محل بين 4 تا 6 هفته به طول بيـــانجامد . پس از افتتاح فروشگاه ازپايان اولين فصل كاري تسويه حساب به حق الشراكه به صورت فصلي محاسبه و پرداخت مي شود .

    • آيا فروشگاه همسايه من نيزممكن است به عضويت اين سرويس درآيد ؟
    • اين سرويس درهرمحدوده تنها به يك فروشگاه كه بهترين گزينه و داراي شرايط مشخصي باشد ارائه ميشود، بنابراين درهرمنطقه خاص جغرافيايي به صورت انحصاري خواهد بود .

    •  ميتوانم انتظارچه مقدار درآمد داشته باشم ؟
    • ميزان درآمد شما رابطه مستقيم با فروش فروشگاه پيدا مي كند . به طورمعمول ، اين درآمد معادل 6 درصد فروش هردوره است كه بسته به نوع منطقه و برخي شرايط ديگرممكن است تغييركند. مــيزان فروش فروشگاه و نيزدرآمد حاصل به صورت ماهانه اعلام ميشود و به صورت فصلي قابل پــــرداخت خواهد بود .

    • تعهدات من چه مواردي است ؟
    • دراختيارقراردادن فروشگاه به صورت بدون معارض و همراه با كليه مجوزهاي لازم جهت انجام كاربه شركت ، اخذ تسويه حساب مالياتي و غيره به صورت سالانه وسايرموارد مندرج درقرارداد.

    planplanplanplan